torsdag 9 augusti 2012

Det var något tunga ben på Zumban idag. Var inte den bästa lunchen och mellanmålet blev lite så där. Men visst fart var det, men kände av vaderna på slutet. Det har ju dock blivit en del träning denna veckan med pass söndag, måndag, tisdag, torsdag. Funderar på om jag ska slita mig ur sängen o gå på fredagsFYSen klockan 07.00... Får ae hur det känns när jag går å lägger mig. I övrigt har det varit en så där vecka, kännt mig lite depp och lättirriterad. Vet dock varför, men det blir ju inte bättre av att det är annat som liksom spär på känslan.

Hade en trevlig kväll med fina Jessica igår, musikquize på en pub i karlstad. Det lättade upp humöret rejält iallafall. Hoppas att det blir en bra helg som kan öka må-bra-hormonerna lite grann.

Nu dusch o mat, sen soffan och planering av kommande veckor.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar