lördag 16 juli 2011

Dreamcatcher


Uj, uj ibland undrar man vad det är som gör att man drömmer vissa saker. Att vissa personer finns med kan ju oftast vara mer logiskt men hur man får till sammanhangen och var man befinner sig kan ofta vara en salig blandning. Har nu två nätter i rad drömt helt crazy, från att gå runt naken, och det var spritt språngande helnaken (?) till att hamna i konstigt sängkammartrubbel (!) andra natten... Ja, jag säger då det. I drömmen när jag var naken verkade jag förövrigt inte tycka det var så konstigt, eller ja, det var liksom inte nåt jag fick panik över i drömmen, VAD BETYDER DET?? ;0) drömmen i natt var dock inte lika positiv, där blev jag totalförbannad och var inte alls nöjd, även om det i slutet hade snurrat nåt varv till och jag var kanske ännu mer confused. Ja, som sagt ibland önskade man att man visste vad de där drömmarna vill säga till en, är det ett undermedvetande som talar eller är det helt enkelt bara en sammanställning av hela ens liv i en spännande mix av allt möjligt?! U never know!

Ha en bra dag & sweet dreams! KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar