lördag 8 september 2012

Tidig lördagsträning.

Blev en tidig kväll i går, tidig i säng. Ska jobba idag så nattsudderi var ingen plan. Men med skit på tv så var jag nerbäddad redan klockan nio-halv tio. Sugen på ett träningspass ställde jag klockan på tio över sju. Nu är klockan halv sju och jag har varit vaken en stund. Pigg men hungrig och träningssugen. Så nu står äggen o kokar. Provade för ett tag sen att planda keso o kokt ägg, trodde inte själv att det skulle va gott men det var det. Så tror att det ska bli en sån blandning nu.

Det har rullat på ganska bra med maten, föll dock för frestelsen igår och åt lite godis och massa fulfika. I övrigt har jag lagt till lite bulgur nån gång och även knäckebröd som innan träningmellis. Mycket smör o ost är det som gäller!

Hittade på coop både mandelmjöl och den stora förpakningen med fiberhusk, så ska leta upp nåt LCHFbröd och prova det. Känner att det ibland kan va bra med nåt snabbt till frukost eller till mellis. Men vill inte äta vanligt bröd och inte för mycket knäckebröd. NU fick jag dock en id`e om LCHFknäcke... Tål att funderas på. =)

Nu är frukosten klar och sen bär det av mot gymmet.

3 kommentarer:

  1. Å har dom fiberhusk på Coop? Letade som en blådåre sist! Vard står dom i butiken?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jajjemän. Vet att det finns (har funnits) på Maxi också, men där har jag bara hittat de små påsarna. Men på coop hittade jag som sagt det stora paketet. Och det står nere vid äggen, i glutenfria hyllan. =)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ska genast åka och inhandla detta :)

      Radera