lördag 28 april 2012

Aj här och Aj där

Trots att jag tog det rätt lugnt med vikterna i går på crossfiten så känner jag av det lite här och var. Kettelswingen tar bra i musklerna från arm till bröst, armvecken typ. Och jag tror att det är den och framförallt knäböj som känns i rumpan =) men jag tillhör dom som på ett sätt gillar lite träningsvärk. Då vet man att man gjort nåt ;)

Gav även mina Easy Line-grupper några nya mellanstationer bla knäböj och swingen. Och då blir det att man vissar dom ett antal gånger och framförallt knäböj som jag ofta gör brevid den jag visar. Så många knäböj blir det men då blir det också extra snygg rumpa och lår ;)

Igår blev det som sagt fredagsmys och lite godis, och det märker jag direkt av. Magen blir inte alls nöjd av det, en väldigt bra morot för att låta bli.

Nu är det strax dags att bege sig till jobbet, ballongjakt står på dagens schema och de måste blåsas upp innan vi ska öppna...

Ha en rörlig lördag alla fina. Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar