söndag 29 april 2012

Underbara söndag

Precis vaknat, till strålande sol - underbart!

Ska ta mig tid att fixa på uteplatsen, plantera lite blommor som jag köpte i fredags. Stryka gardinern till vardagsrummet skulle jag behlva också, det är lite mörkt med vinter/julgardinerna.

Promenaden får bli ner till stan sen i eftermiddag. Har ett litet möte och klockan kvart i fem är det dags för Easy Line på HKTräningscenter.

Förutom njuta av solen så ska jag fixa lite inför stundande bröllop, nej inte jag utan en kusin. Och jag har fått äran att vara toastmadame. Så jag avlastade brudparet en del av förberedelserna igår när vi sågs. Ska bli kul att gå på fest. Vi är en tajt kusindkara, på pappas sida. Vi har alla nio bott grannar i nästan hela vår uppväxt och är nog mer dom syskon än kusiner.

Förutom detta är det kosten för kommande vecka som ska fixas (känns som det är tur att jag vaknade i tid ;o) ) En sak är säker i alla fall det är slut med detta...

Ha en skön söndag och ta hand om dig. Kramen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar