måndag 30 april 2012

Invägd

Idag passade jag på att väga och mäta mig. Viktmässigt har jag ca 5 kg som jag skulle vilja tappa, men samtidig vet jag att muskler väger mer så mätte mig också, för att ha det och jämföra med också. Att jag tänker köra lite extra under maj är för att verkligen kicka igång våren och få en extra skjuts i träningen. Det är lätt att man tränar på i samma vanor, så även om man tränar mycket händer det inte så mycket. Så nu ska det utvecklas och utmanas. Träna styrka mer fokuserat och komma igång med löpträningen. Känner mig taggad och att dagarna är ljusa och långa gör inte saken sämre.
Det enda nu som retar mig är förkylningen son håller sig kvar. Lite killigt i halsen och snorigt. Blir en lugn dag idag och hoppas att jag kan köra core och bodypump imorgon.

Idag ska jag hitta kläder till bröllopet på lördag och avverka ett gäng smågrejer som ligger och dräller i mitt huvud.

Bjuder på en före-bild trots att det är rejält blottande ;)

Ha eb fin valborg. Kramen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar