måndag 18 juni 2012

Ledig dag

Att börja veckan med ledigt är helt underbart. Då behöver man inte använda helgen till att städa och så. Denna helgen har jag dessutom knappt varit hemma alls. Fritidsmässa i dagarna tre med kanonväder och mycket trevligt folk. Jag och underbara kollegan S har delat ut reklamlappar och även nätverkat på hög nivå. Att bara stå och prata "strunt" med de andra butikerna är ovärderligt. Det är sånt som skapar ett VI. Förutom jobb har mässan bjudit på fotbollsmatch på storbildstv, behöver jag säga att det var tur att det ett trevligt sällskap ;-) Lördagskvällen lämnade jag mässan till en något äldre generation, Thorleifs och Tony Erwing stod på scen... Men min lördagkväll var en av de trevligaste på länge. God mat och trevligt sällskap. Två flaskor vin senare såg vi solen gå upp. Ögonlocken var lite tunga när klockan ringde för hundpromenad och mässa på söndag förmiddag. Eftermiddagen bjöd på träning och mera promenad. En toppenhelg alltså !

I dag står städ och midsommarplanering på schemat å så lite träning förstås - Zumba ikväll.

Ha en underbar måndag och ta hand om dig och de runt omkring dig.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar