onsdag 27 juni 2012

Skillnad på ensam och ensam

En kväll med lite ros`e och scrapbooking av bröllopsalbum. En kväll för mig själv, för mig själv men utan att man känner sig ensam. Länge sen jag hade den känslan. Det är väl så det är när man vet att man inte är ensam mer än för stunden. Dock kommer jag få "stå ut" med att vara ensam till imorgon kväll, så lite lite extra tomt känns det.

Passar som sagt på att scrapa ett bröllopsalbum - inte mitt eget uppenbarligen. Det är min kusin som gifte sig i början av maj och som jag var toastmadame åt. Tänkte göra ett litet album med några bilder förutom de skivor med bilder som det kommer att bli. Men det är kul att göra nåt extra. Så golvet är belamrat med foton, papper, stämplar och allt annat som behövs. Blir nog inte klar idag, men nu är det på G iallafall.

Imorgon och på fredag är det ledigt från butiken, dock med lite tid i gamla lokalen för sista utförsäljning och röj.

Lev livet det kommer inte igen! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar