söndag 3 juni 2012

Lyckligt lottad

En underbar helg går mot sitt slut. Fick som jag önskade riktigt ruskväder, så hela dagen har så gott som tillbringats i soffan. Rastlösheten kryper ju dock på efter ett tag, men det lockade inte till så mycket annat.

Helgen har gett mycket energi från underbara vänner. Att ha fina vänner runt sig ska man uppskatta och vårda. Även de som är allt för långt bort för att krama på. Hann med ett långt och uppdaterande samtal med bästa fina H. Fanns en del att prata om ;O) Måste planera in en trip till Göteborg och finaste familjen. Vilket inte är några större problem nu när jag är ledig fredagar och varannan helg.

Imorgon har jag fritt från butiken, men har ändå en del praktiskt att göra. Bland annat ska sommarfesten med Krut planeras. Och Kristinehamn Handels informationsbrev skrivas. Två pass och tvätt ska hinnas med innan. På kvällen ska vi ha personalmöte och jag ska försöka hinna med Zumba med Mia. En av mina underbara vänner. Låter galet fullspäckat men tror nog att det ska finnas tid för lite luft på näsan också.

Dessutom har vi startat en sommarutmaning. 75 träningspass på tre sommarmånader. Så att vi inte tappar farten bara för att det blir varmt och semester. Så nu finns det inga ursäkter!

Sov gott var än du må vara. Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar