lördag 30 juni 2012

Uppe med tuppen

Fredag underbara fredag!!! Det betyder upp tidigt för ett fredagsFYSpass på HKT. Solen skiner från en klarblå himmel så jag studsar upp innan klockan ens tänkt på att ringa. Älskar sol, älskar sommar, älskar fredagar. Gårdagens Zumba var svettig, kul och galet speedad. Deltagarna skrattade nästan åt mig efteråt =0) underbara träningsvänner, hoppas de vet att de ger mig minst lika mycket tillbaka. Det är ju dock inge svårt att ha energi som två duracellkaniner när man dels fått lapa sol en hel dag och dels är lycklig ända in i stora kroppspulsådern....

Innan jag fått iväg detta inlägg är det lördag eftermiddag. En underbar fredagkväll med grill och mys. Idag har det varit jobb några timmar och snart tar vi helgen på riktigt. Hoppas solen vill titta fram.

Nu ska jag packa om väska. Bikini och en tjocktröja kan nog va bra.

Må väl! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar