måndag 4 juni 2012

Löpningen kan vara nära

Under fredagens pass kände jag att foten var med mig betydligt bättre än förut så jag testade den ordentligt och det höll. Superskönt att känna att man har både ork och stabilitet i foten igen. Idag blev det en promenad tur och retur till stan och sen ett zumbapass med Mia. Fick lite känning under passet men inte alls som sist när jag körde själv, då klarade jag knappt av att köra hela passet. Nu var det till och med en och en halv timma. Imorgon ska jag till P som ska kolla foten, får väl se vilket skick jag är i efter det.

Efter det ska vi köra igenom de nya passen. Tanken är väl att vi ska få träna på att hålla passet, men jag har inte haft nån tid att köra det själv så får helt enkelt bli en genomgång. Brukar ju släppa rätt fort bara man tar tag i det. Kanske skulle se till att hänga på passet på kvällen också!?!
Så får det bli om jag hinner iväg från jobbet.

Och vet ni? Det är bara en dag jobb innan det blir ledig dag igen - Sveriges nationaldag bjuder på en extra fridag.

Sov gott. Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar