tisdag 15 maj 2012

Ett kort avbrott

Nu känns det som att jag ska kunna komma tillbaka på rätt spår igen. Foten som gjort ont gjorde att jag tappade lite fart och motivation, men foten är undersökt och det är ingen spricka. En överansträngning i senkapseln, eller nåt sånt, så antiinflamatirisk och lättare belastning nån vecka så ska det förhoppningsvis ge med sig.

Igår fick det bli en cykeltur till HKT inte lika mycket belastning på foten. Ska försöka få till ett gympass i kväll innan mitt xvpass, hinner med drygt 30 min iallafall. Och styrka är man alltid i behov av och något jag kör lite för lite av. Tyvärr är styrkepassen för tidigt för mig, så hinner aldrig vara med på dom och grupp-pass är väldigt mycket roligare än att köra själv i gymmet. Men imorgon börjar vi med morgonpump på HKT så det ska jag försöka ge mig iväg på, visserligen redan 6.30 men det ska nog gå ;-) På fredag är det ju fredagsFYS som vanligt så då blir det mera styrka. Torsdag får jag se om jag hinner med morgonpasset, vilket vore bra eftersom det inte blir nåt kvällspass. Det gäller att komma igång igen nu, lägga cupcakes och vila bakom sig.

Nu snart dags att bege sig till jobben, först HKT för ett pass och sen butiken.
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar