torsdag 3 maj 2012

Right on time

En av sakerna att göra denna intensivmånad var att komma i säng senast elva och det även idag, trots att det finns en hög med saker som ska fixas inför lördagens bröllop. Inte mitt men jag är toastmadame, så en del plock blir det. Man tycker man har huuur mycket tid som helst men inser att det är faktiskt bara ett gäng timmar som finns till förfogande. Två grupper på hkt imorgonbitti plus min egen träning, sen möte direkt klockan elva och sen vara i butiken klockan tolv. Klockan två åker jag med brudparet till hotellet där festen ska vara för att fixa borden. Tar förhoppningsvis inte mer än ett par timmar, men man vet ju hur det är. Sen är det hem och fixa med lunch till lördagen samt packa ihop mig själv för övernattning och alla pinaler som ska med. Någonstans här ska det printas bröllopsprogram, bordsplacering och lite annat smått och gott. Skulle helst behöva fixa ett par skor också, dock bara till låns men ändå. Men som sagt det är ju flera timmar kvar till klockan är tio på lördag!

Förutom detta med komma i säng i tid är det fokuserad träning som gäller. Första dagen blev utan träning på grund av många anledningar men det känns okej.

Dag två blev det morgonpromenad 45 min 4,45 km kvällen ägnades åt hårfärgning och deklaration.

Dag tre (idag) morgonpromenad 60 min och Zumba 60 min. Hade kunnat tänkt mig bodypump-passet efter zumban men förkylningen och allt som måste fixas satt stopp för det. Får bli nästa vecka.

Imorgon byts morgonpromenaden ut mot fredagsFYS crossfit och powetstretch 60 min. Underbar start på dagen.

Så nu gott folk är det dags att slå igen de blå. Sov gott och kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar