måndag 28 maj 2012

Helt färdig när jag kom hem från jobbet. Hade tänkt ta tag i disken, som blivit bortprioriterad sista veckan. Men väl hemma var jag så trött att jag till och med somnade i soffan en stund.
Dagen började med två pass på HKT och sen butiken. Vi har ju inte haft öppet måndagar nån av oss så den första tiden blir lite vänjeperiod för kunderna. Men vi har hunnit med att röja en del och hämtat en del grejer från gamla butiken. Finns lite plock att göra när man har begränsat med yta, men det blir riktigt bra när saker kommer på plats.

Zumban blir det inget med denna veckan eftersom foten inte håller för det, men nu har jag en tid hos P på torsdag så hoppas att han ska hitta felet. Irritetande när man inte köra som man brukar och vill... Men inget att göra mer än vila.

Nu ligger jag här med grus i ögonen och ska nog snart krypa till sängs... Får hoppas att det blir lite bättre väder imorgon, även om regniga dagar kan vara nog så vackra.

Som egenföretagare får man göra både det ena och det andra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar