onsdag 9 maj 2012

Foten vill inte samma sak

Gick till och från gymmet nu på kvällen, eftersom jag är hundvakt och det är så skönt att ha det gjort när man kommer hem. Det är två kilometer enkel väg och det tog 22 respektive 24 min. Inte farligt långt och visst vi höll ett ganska raskt tempo. Inga problem med foten när jag gick, men nu när jag ligger här i soffan kommer värken smygandes och den håller i sig. Suck... Så det får väl bli till att ringa vårdcentralen igen imorgon. Och helt enkelt fråga om man gör nåt vid en spricka och isåfall se till att det blir kollat. Om man inte göt nåt åt det får jag väl se om det kräver vila eller om det är okej att trampa på. Just nu, när det gör ont, känns det inte så skönt.

Får se hur det blir med vårruset imorgon om jag ska chansa och gå eller om jag får tvinga mig ta det lugnt.

Trist men kanske nödvändigt ;-)

Kram alla söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar