söndag 27 maj 2012

Live, love, laugh

Nu är butiksflytten klar, så när som på lite småplock och det blev fantastiskt bra. Mycket jobb har det varit men det har varit värt varenda sekund!

På träningsfronten står det still, foten är inte bra och det är det där med att ta det lugnt, även när det känns bra, som är det svåra. Körde zumbapass i torsdags, efter nästan tre veckors uppehåll. Men det gick inte som jag hade hoppats. Nu ska jag få behandling av vår naprapat på HKT, får hoppas att det blir bra snart. Vill så gärna komma igång med löpningen nu när värmen kommit.

Helgen har bjudit på både nya jobberfarenheter, fredagskväll bakom baren på statt, och 30års fest. Jättetrevlig hemmagrillfest. Nu känns det att sommaren är på gång på allvar och jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra sommar.

Nu avslutar jag veckan med en gråtfilm. Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar