lördag 9 april 2011

Bakom mina solglasögon...

Å vilken underbar dag det varit, trots jobb.... Solen har skinit och det har varit riktig vår.  Laddade till och med med linser och solbriller i morse, men de fick tyvärr bytas ut mot glasögona. Vet inte vad det var för fel, men suddigt och utan skärpa orka jag inte vara hela dagen. Har blåst en del men ändå inte så farligt. Förutom när jag skulle cykla hem och jag hade motvind hela vägen hem. Tack för den! Har på eftermidda´n tagit en lång, skön promenad med J och hennes hundar - så skönt! Nu har jag fyllt på energin med lite mat och lördagskvällen till ära blev det ett glas vitt också... ikväll blir det hets med underbara vänner *heheh* kan gå hur som helst. Men det är gympa imorgon, näst sista gången... sen är söndagarna lediga igen, vilket ska bli lite skönt faktiskt... nu kommer vi ju in i en period med risk för sena kvällar så det kan ju vara bra att inte ha tidiga mornar inbokade ;0)


Förutom solsken så har stan berikats med underbaraste bästa H, hon ska vara här heeela veckan. Så på tisdag ska vi ha riktig mysdag och åka till Karlstad och shoppa och njuta. <3 


Men nu mina vänner kallar duschen, vill ju inte bli beskylld för att vara stans segaste,  som jag blev sist =0)


KRAMEN och skål!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar