söndag 3 april 2011

Bra vecka...

Så var denna veckan snart till ända och det när dags för en ny givande vecka =0) 


På tisdag när jag har ledig dag ska jag försöka vara effektiv som attans, jag ska hinna med träning, massage besök av kusin, en tur till Kgs och förhoppningsvis hitta en klänning och sen på kvällen är det Easy line-pass som gäller... så som sagt var effektivitet är vad som gäller =0) 


De andra dagarna kommer väl vara som vanligt - jobb och träning ;0) Det är dags att trappa upp löpträningen för om en månad ungefär är det dags för vårruset som är 5km...och det vore ju väldigt skönt om det kan gå hyfsat bra iallafall.


Så nu mina vänner ska jag ta och krypa ner under täcket för lite skönhetssömn!


Kramen och nu laddar vi för en bra vecka!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar