söndag 17 april 2011

Kärlek, kärlek, kärlek

Igår var det dags för lille H att döpas och det var så trevligt att träffa alla i släkten, inte min egentligen, men det känns verkligen som man är med på ett hörn i alla fall. =0) Men det är väl så det är med sina närmaste och käraste vänner, deras familjer blir som ens egna små extrafamiljer.  Efter dop och tårtfika blev det lite bubbel hemma hos familjen och oj vi vi blev visst lite bubbliga *hihihi* Jag blev även kvar på middag, inget ovanligt att jag blev kvar ;P Supermysigt är det hos familjen L/K. Det är alltid fyllt med värme och skratt när man är där, oavsett om det är på kalas eller bara för pizza och tvkväll. Tack underbara ni!
Blev en hyfsat tidig kväll, de små grynen var trötta och slitna efter en dag full med händelser, folk och stoj. Och det tror jag vi andra också var... Och tack vare ett par pajjade strumpbyxor och lite för lättklädd (åkte ju bil dit) så var det inte ett alternativ att stanna kvar på stan på nån av pubarna, och det är jag mycket tacksam för idag, eftersom det är barngympa på förmiddan idag.... Sista gången, sen kan jag sova hur länge jag vill på söndagarna =0) 

Så nu ska jag ta och bege mig och sen hoppas jag att solen smyger fram och ger lite värme på våra små näsor. Kramen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar