tisdag 5 april 2011

Flera dar kvar ju...

Skulle ju iväg och fixa en klänning till alla dop som kommer nu i april och maj, så en tur till Karlskoga var det som gällde. De har ju HM där.... men varför ska saker gå enkelt för?! Den klänningen jag sett i katalogen fanns ju naturligtvis inte och det fanns inga andra klänningar som var bra. Provade en men den satt inte bra, så jag står fortfarande utan något att ha på mig nästa söndag på H´s dop, som jag dessutom är gudmor åt... Men jag har ju si så där en vecka på mig, sen att jag jobbar alla dagar utom tisdag, det är ju bara en liiiten detalj ;0) Får se om jag kan komma iväg en sväng på söndag (om nu affärerna har öppet då) annars får det helt enkelt bli en Karlstadstur på tisdag... pust! Problemet är att jag verkligen inte har något i garderoben som funkar... Men det löser sig ju alltid =0) 

Det blev lite handlat trots allt. En t-shirt att träna i och en svart hood att va snyggt slappkläd i, är lite dåligt med såna kläder i min garderob. Ni vet så där en söndag när man vill dra på sig ett par jeans och en skön tröja, och bara slapp runt i. Kollade efter ett par träningsbyxor också, nåt att löpträna ute i, men det tycks bara vara trekvartsbyxor som gäller. Nu var jag inte inne i nån sportaffär så det var inget jättestort försök att få tag i ett par.  Skulle behöva ha en ny sportbh och nya löpskor också...men det får vi ta allteftersom =0)

Nu ska jag slänga ett öga på några klädsajter för en backup-plan.... KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar