lördag 2 april 2011

S.O.S

Och inte blev det roligare inte.... Lördag kväll och man sitter vid köksbordet och dricker vin, inte helt fel i och för sig, men om man sitter där all by your self så är det så där halvkul... Har i alla fall fått lägenheten städad i eftermiddag och nej, jag hade inte sån tur så någon annan gjorde det åt mig, jag fick minsann göra det själv. Men det är himla skönt när det väl är gjort =0)


För övrigt idag har jag gått en sväng på stan för att se om jag kunde hitta en klänning till stundade dop. Är lite knapert i garderoben - eller ja det finns några fina klänningar men de sitter inte så bra längre, och det är ju kul i och för sig....men vad ska man ha på sig??!!  Men tyvärr gav inte stadsturen någon större utdelning, inget som föll mig i smaken, tyckte dessutom det var dåligt med klänningar att välja på =0/  Har sett några fina på HM, men det finns ju inte här, så då måste jag åka iväg, vilket jag helst inte gör - vill gärna främja handeln i stan... men det får kanske bli en tur till Karlskoga till veckan, för en koll och så är det bara att hoppas att det finns nåt som passar damen. Det är ju till att vara kräsen också!


Trots att turen inte gav nån utdelning på klänningsfronten, så blev det en lång eftermiddag hos H som har en av stans klädbutiker. Där satt jag och tjöta med henne till klockan var fem =0) Sen blev det städ... och nu sitter jag här lagom uttråkad med ett glas vitt... tyvärr har jag ingen jag kan våldgästa heller, för att liva upp kvällen... SUCK!!!


Nej, nu ska jag sluta tråka och göra nåt istället. 


Kramen på er - ta hand om varandra <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar