måndag 18 april 2011

nej, nej och återigen nej

Ja, det är väl ungefär så det skulle låta om man hade satt högtalare på min tankar... Det där med att låta bli socker är minst sagt som en brottningsmatch. Ena delen av huvudet säger: bara en liiiten bit och den andra säger: nej, nej, nej! Och det är verkligen så att suget kommer som på beställning bara man tittar på soffan och tvn. Det är liksom som att kroppen skulle kunna gå ut och dra i skåpsluckorna av sig själv om man inte verkligen höll emot. Men det är den sidan men nej, nej, nej som är starkast, det ska inte ätas något skit! men som sagt det är verkligen inte det lättaste att bli sockerfri.... 


Imorgon är det ledig dag och jag har en lååång att-göra-lista och på kvällen ska jag hålla mitt första cosmopharma-party. Är hemma hos mamma så det blir ganska avslappnat tror jag, och jag brukar ju inte ha några större bekymmer med att snacka =P Det ska i alla fall bli väldigt skoj att komma igång och det är riktigt bra värdinnegåvor i maj plus att de har sänkt en massa priser, så förhoppningsvis kan det bli några fler partyn inbokade =0)


För övrigt ska jag städa, byta gardiner i köket (nu måste de röda ner), ta en löptur, ta en koll och rens i källaren, sen hoppas jag på att tvättstugan är ledig så jag kan tvätta lite... Sen borde jag åka iväg till mamma o pappa i tid så jag kan få mina däck bytta, får ju inte köra med vinterdäcken längre och så behöver bilen tvättas. Så nu mina sköna vänner ska jag ta och krypa ner i sängen. Sweet Dreams ~ Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar