måndag 30 maj 2011

Allt jag behövde


Idag har jag och V roat oss med shopping och oj vilken bra shopping det blev. Jag hade laddat för att fylla på mitt lilla skoförråd ;0) och det blev två par till mig och ett par till lilla V, så vi var nöjda båda två... för övrigt är V lika faschinerad av högklackar som sin moster och skulle testa alla skor som jag testade. 8 cm klack var lite så där att hålla balansen i, men det gick =0) Sen fick jag syn på nästa ställe en Stadium Outlet...som en skänk från ovan kändes det som! Och dessutom hittade jag precis det jag var ute efter... löptights, löpskor och så blev det ett linne och funktionsstrumpor och allt till under vad ett par skor skulle ha kostat. Var kanske inte planerat för just den shoppingen, men det kändes som att det var läge nu.

Annars njuter vi av ledigheten och solen som kom fram på eftermiddan... Imorgon ska vi göra ett besök på Junibacken

Köpte goda jordgubbar som vi åt med grädde till mellanmål! 

KRAMEN till er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar