söndag 22 maj 2011

feeling good

Söndag, underbara söndag... eller?! Idag måste jag säga att det är en ganska skön söndagskänsla =0)  Det blev en visit på en av stadens pubar igår kväll, men det var inte riktigt my cup of people ute. Har varit bilträff/utställning i helgen och det syntes även på puben ;0) Så det blev ett ganska kort besök innan stegen styrdes hem. Blev en skön sovmorgon idag och sen har jag och syster yster varit ute på en promenad och delat ut reklamlappar, så vi har fått en ganska bra promenad i backe upp och backe ner, superhärligt med solen som gassade. Tyvärr blåste det in en massa moln nu, så frågan är om det ska bli mer sol på näsan idag?! Hade gärna fortsatt vara ute i solen. =0/ Å andra sidan så skulle den där dammsugaren behöva luftas lite...
Annars får jag väl ta denna söndag till att ladda för kommande vecka, som jag hoppas ska bli bra. Det är pass på gymmet på måndag, tvätt på tisdag, jobb både i butiken och med demo, torsdag-lördag är det den årliga Fastings-festen i stan, tivoli, marknadsstånd och öltält med lite uppträdande. Så nu hoppas vi på att solen är på rätt humör och att det blir mycket folk. Sen på söndag så ska jag och V åka till Stockholm på minisemester och studentfirande =0) Ska bli underbart att hälsa på "familjen" där. Och mitt i allt detta kanske jag kan trycka in lite löpträning ;0)

Så nu ska jag nog ta och fortsätta denna söndag.... det som sker, sker av en anledning, eller hur!?
KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar