lördag 28 maj 2011

S E M E S T E R

Ja, nu ska jag vara ledig i fem dagar.... Det ska blir riktigt skönt och framför allt mysigt att få träffa min lilla extrafamilj. Jag och V. åker till Vallentuna imorgon och blir kvar till torsdag förmiddag. Vi ska mysa med besök på junibacken, fira A som tar studenten och bara njuta. Så eftermiddagen har fyllts med hemmafix och packning.  Innan vi åker ska vi fira våra mammor med lunch. Jag ska åka till mamma och fixa med maten innan, så det blir till att komma igång i hyfsad tid, så ingen megasovmorgon inte. Har gjort steg ett av tårtan ikväll och så blir det slutklämmen imorgon, naturligtvis är det en tårta enligt LCHFandan, så bilder och recept kommer sen... Vi får hoppas att den ska falla de andra i familjen i smaken också, trots att det är en lågkolhydratvariant, men det förutsätter ju förstås att jag får till den som jag vill...  ;0)

Nu sitter jag med ett glas rött och ska snart bege mig en tur på stan och förhoppningsvis ha en trevlig kväll med goa vänner. Ska väl bli en hyfsat lugn kväll med tanke på bilkörning imorgon. =0)

Ha en underbar lördag och kom ihåg att fira alla underbara MAMMOR imorgon....
~ KRAMEN ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar