fredag 20 maj 2011

Slumrig matdagbok

Idag var det dags för första demon, och det började med snurriga drömmar i morse och en vaktmästare som rensade stuprören jämt bara lite för tidigt... Men väl på plats så kom allt iordning, även om det inte blev riktigt så som jag tänkt mig, men det känndes bra iallafall. Och det har smakats och kommenterats och handlats...så för en första demo så får man vara nöjd och nu har man lite koll på hur det kan vara, så till nästa vecka, då ska det bli ännu bättre, är nog bra att ha en visst tävlingshunger och att vilja vara on the top. =) Man blir dock väldigt trött i knäna, eller jag blev det idag... nu hade jag förvisso lite klack på skorna, men jag föredrar det för att man får bättre hållning och jag blir åtminstone lite längre än mina tre äpplen ;0)

Nu är jag iallafall hemma och blev som klubbad, så trött! Så det fick bli soffan efter en något halvdan middag.

Frukost: 2 ägg mosade med smör o philadelphiaost, 5 ostrullar, te
Lunch: grön gryta med smak av rädisa, 1 ägg
Mellis: Hmmm lösgodis i bilen hem
Middag: 3 kokossmörgåsar med ost o salami

Ha det bäst... KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar