fredag 6 maj 2011

grillat är godast

Skön fredag med solen som återigen visar upp sig. Det har sagts hela veckan att det ska bli fint och varmt i helgen, men nog blir man lite skeptisk när det inte är mer än 5 grader på morgonen och man helst skulle vilja ha både mössa och vantar på sig. Men nu så verkar det som om vädervetarna ska få rätt och det är så välkommet! Idag slog jag på stort och tände grillen, så mycket godare är stekpannestek, eller hur!? Och eftersom jag har lyxen att bo i en lägenhet med uteplats och gräsmatta så är man ju dum att inte utnyttja det =0) så grillad fläskfilé och foliegrillade grönsaker står på menyn, ihop med fetaost och vitlökssås ~ Mmmm....

Imorgon är det jobb och förhoppningsvis hinner jag njuta av solen på eftermiddagen och på kvällen ska faktiskt jag och bästa J åka till grannkommun på stand-up =D ska bli riktigt skoj...

Så nu mina vänner önskar jag er alla en underbar helg och njut av solen, vinet och varandra!
KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar