tisdag 17 maj 2011

Jobbig matdagbok

Ja, idag har jag varit ledig. Men jag har haft en riktig fixa-med-saker-dag. Det började med att jag gick upp för att se om jag möjligtvis hade sån tur så tvättstugan var ledig, men nej, inte sån tur. Sen fick jag åka iväg till jobbet och hämta min laddare till telefon som jag naturligtvis glömde igår och just idag kunde jag inte stå utan telefon. Jag skulle nämligen bli uppringd för en telefonintervju klockan tio. =S  Så efter frukosten satt jag här och väntade på att telefonen skulle ringa, lite komiskt att veta att den ska ringa... Och det gick minst sagt bra, de ville gärna ha mig och jag fick mitt första jobb redan på fredag. Så vad ska jag göra nu då?! Jo, jag ska jobba som butiksdemonstratör, alltså demonstrera och sälja olika specifika produkter i butiker. Ska bli sååå kul att få testa detta. Det är ju tänkt som ett extrajobb och det är främst torsdagar och fredagar som demo´s brukar vara och sen kan det ju variera hur mycket jobb man har från månad till månad. Så på fredag ska jag jobba i Degerfors. När väl detta var klart så har jag fixat med några ärenden på stan och sen till HK träningscenter för att lämna in tidsrapporten för april. Dagen avslutade med ett härligt ZUMBApass. Så med tanke på denna fram och tillbaka dag så har det blivit sisådär med maten, inga felaktigheter bara lite förskjutet... Men här kommer det!

Frukost: 3 st Plättar med hallon och creme fraiché, en kopp te

Sen Lunch: falukorv, broccoli och en extra klick smör

Mellanmål: några mandlar, mest för att ha lite extra att träna på

Middag: Omelett på 2 ägg och ½ dl grädde med ost och salami och en extra klick smör på, och en kopp te.

Sitter här och suktar lite efter en chokladbit, men tror att jag ska låta den vara. =0)

Ha det gott, ikväll blir det tidigt, möte i morgonbitti...KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar