måndag 9 maj 2011

Sommardoftande löprunda

Åååå vilket väder det har varit idag, nog för att jag har stått inne och jobbat nästan hela dagen, men till och med halv åtta när jag var klar med passet på gymmet sken solen skönt och det var underbart varmt. Så det blev hem en snabbis och äta nåt lätt och sen på med löpskorna och sen begav jag mig till skärgår´n. Parkerade bilen så att det är 3 km ut till udden vilket ger en total sträcka på 6 km. Gick ungefär första halvmilen för att komma igång och sen var det löpning som gällde. Sist jag var ute och skulle springa var ju benen extremt tunga, så det var lite på vinst och förluts hur dagens tur skulle bli. Men det kändes helt okej och den härliga sjöluften och värmande solen hjälpte till att få fart på benen. Det var extremt skönt ute, kanske lite väl varmt men på vägen tillbaka blev det riktigt skönt i luften. I morgon är det ledig dag och jag hoppas på att det blir lika fint imorgon, då ska det nog bli en cykeltur ut till skärgår´n... blir ingen löpning eftersom det är Vårruset på onsdag och då behöver benen vara pigga =0)

KRAMEN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar