måndag 16 maj 2011

Matdagbok, måndag

Tänkte ni skulle få ta del av min matdag....

Frukost: Äggröra gjord på 3 ägg och ca ½ dl grädde och en rejäl klick smör, eller det var kanske två =) och en kopp te

Lunch: Matlåda med kyckling i fetaostsås (grädde och smulad fetaost) med zuqqini och paprika

Mellanmål: ett gäng saltade mandlar och ett kokt ägg (äter jag vid 17.30, eftersom jag tränar direkt efter jobbet)

Middag: Kokt broccoli, stekt falukorv och tomater med pomaletomater i basilika- parmesanolja. Hmmm nu när jag skriver det så inser jag att det nog är lite för dåligt med fett i min middag!!

Får se om det blir lite hallon och grädde sen och en kopp te brukar det bli på kvällen också.

Dagens träningspass var en timme underbar ZUMBA

Kramen

2 kommentarer:

  1. Möe grädde och gottigheter i din diet...det är det inte i min :)

    SvaraRadera
  2. Ja, här är det grädde som gäller... Livet ska vara gott =)

    SvaraRadera