onsdag 6 juli 2011

Box & kvällsbad

Idag var planen att det skulle skakas höfter...men när vi stressade in på gymmet var passet redan mer än fullt, så det blev vacker till att vända i dörr´n =0( men eftersom vi var inställda på att träna bestämde vi oss för att åka till gymmet jag vanligtvis tränar på. Zumbapasset var på ett annat gym... Och på väg ut till HKträngcenter kom jag på att det nog var pass där också i kväll, så det hela slutade med att vi trillade in på kick´n boxpasset. Alltid lika skönt att få ur sig lite energi. Efter passet åkte vi iväg och badade. Och ja jag badade också, utan att tveka. Och det var skönt och inte speciellt kallt. Så gött med ett kvällsdop i solen. En underbar skärgård vi har ändå =0)

Nu sitter jag här och knaprar på lite nötter och dricker en kopp te i väntan på att agera sommarlovstaxi åt J & L. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge =0)

KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar