måndag 18 juli 2011

Garderobsröj med Good Charlotte

Idag är jag ledig och det fina vädret håller sig borta. Vaknade till regnsmatter, mysigt på ett sätt, men man vill helst bara ligga kvar i sängen... Men det blev en hyfsat tidig morgon och jag tog tillfället i akt att rensa i garderoben. Vet inte vad som hänt där men det var inte många plagg som hängde som de skulle och för varje gång så blir det liiite svårare att stänga dörren. =P men nu är den ordnad, och det blev några plagg som fick flytta ut för gott.

Har fått en ny favvoskiva... Good Charlotte – Cardiology en sån där skiva som kan snurra, snurra och snurra hela långa dan.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska roa mig med resten av dagen, tills det är dags att hämta H. för ett fartfyllt Zumbapass... Skulle iallafall behöva åka iväg med bilen, har ju ett däck som läcker luft. =0/ 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar