måndag 25 juli 2011

Knep & Knåp

Ja, det ä lite knep och knåp detta med att inte ha sin egen dator... Man har inga bilder eller sparad dokument och dessutom så finns det inte en bluetouth på denn datorn vilket gör att jag inte får in mina bilder från min mobil =0( ska se om jag kan lösa det, så jag kan lägga upp helgens bilder.

Idag har det blivit ett besök till morfar o B. och I. och sen lyckades jag få lite sol på näsan på em innan det var dags för zumba. Kände av mitt knä...igen... vet inte om det korta cykelturen till gymmet gjorde det. Får ta det lugnt och stretscha ordentligt.

Till kvällsmat fick det bli stekt ägg och falukorv (den som finns på coop, Nästgårds, innehåller bara 4gr kolh./100gr) sen blir det en kopp te och lite tv. Idag är förövrigt första dagen på noll-tollerans på kollisar, dags att komma i matchvikt inför tjejmilen =)

Det blev ett kort och ryckigt inlägg detta, men god natt sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar