fredag 15 juli 2011

Counting down

Om exakt 50 dagar är det dags... Om exakt 50 dagar vid den här tiden pustar jag ut i målet, förhoppningsvis =P Om 50 dagar vet vi hur det gick med målet, att springa milen på maxtiden 60 minuter. Så trots att 50 dagar är ganska lång tid påbörjas nu uppladdningen. Dags att öka löpträningen, långdistanserna ska bli fler.Nu ska det bli milen minst två gånger i veckan. 
Måndag: Zumba
Tisdag: Långlöpning
Onsdag: Zumba
Torsdag: Styrka
Fredag: Vila
Lördag: Långlöpning
Söndag: Zumba
Kommer nog se ut ungefär så här åtminstone fram till och med v 30, efter det vet jag inte hur det blir med zumban, men å andra sidan kommer jag börja träna mina FunkyKidz-danser nånstans där, så jag har nog att göra ändå ;0)

Åååå nu längtar jag ännu lite mer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar