måndag 18 juli 2011

Sånt du kanske inte visste...

Hur gammal är du om fem år?34! =O

Hur lång är du? 1,53 cm enligt passet iaf ;0)

Vilken var den senaste film du sett? Hyrd film: Svinalängorna & The Tourist, på tv: Syskon i jeans .

Vem ringde du senast? Min kära lillasyster

Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "Yes. Kommer vid kvart över 5 ungefär. Kram kram." Till min underbara kompis H

Vad är dagens planer? Ja, nu är ju klockan 22.00, så kvar idag är att dricka upp teet, borsta tänderna och sova. Men morgondagen innebär jobb och löpträning.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, men behövs snabbt svar ringer jag istället.

Vilken ögonfärg har du? Blågröna.

När vaknade du idag? Klockan ringde 8.30, men vaknade gjorde jag inte förens nån gång efter 9.

Har du någon gång hittat en katt? Nej, inte vad jag kan minnas iaf.

Vilken är din favoritplats? Stugan vid vänern och så är jag obotligt förtjust i Stockholm.

Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus...man behöver inte vara sjuk för att känna sig krasslig där, och så tandläkarn är ju inte så kul

Var tror du att du befinner dig om tio år? Då hoppas jag att jag bor i en egen villa, förhoppningsvis med en man som kan skämma bort mig. Jag har iaf minst ett underbart barn!

Vad skrämde dig som barn? Hmm.... vet inte om jag hade nåt speciellt jag var rädd för, men jag hade en speciell feberdröm som var hemsk.

Vem fick dig att skratta senast? S, H´s äldsta son. <3

Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, jag äger nog inga egna i dag... men skulle jag leta hemma hos mamma o pappa så finns det nog några som är mer mina än deras.

Har du stationär eller bärbar dator?.Bärbar, Fram och tillbaka till jobbet varje dag.

Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas på om jag är själv ;0)  

Hur många kuddar har du i sängen? 3 stycken... men använder bara en när jag sover.

Hur många landskap har du bott i?  3st  Värmland, Södermanland, Blekinge

Är du social? Ja, jag älskar att ha goda vänner runt mig, även om det ibland är skönt att ladda batterierna i ensamhet.

Tycker du om kaffe? Nej, så vuxen blir jag aldrig!

Vad dricker du till frukost? Te

Sover du på någon särskild sida? Vänster sida, om man ser det från att man ligger i sängen. Eller ja, jag ligger kanske mer eller mindre tvärsöver just nu...

Kan du spela poker? Jo, har hyfsat bra koll på regler och sånt.

Vill du ha barn? Ja, det vill jag.

Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag var på semester på Gran Canaria och vi hittade en utslagen tjej som behövde till sjukhus.

Föredrar du havet eller en pool? Hav och sjö, börjar lära mig det där med sjögräs och annat konstigt som kan finnas, men det är mycket friskare än i en pool.

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det finns nog ett och annat plagg kvar.

Vart togs din profilbild för din blogg? I Stockholm på gärdet efter Tjejmilen 2009 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar