måndag 4 juli 2011

Veckan är igång..

Måndag och LEDIGT!!! Började dagen med hemfärd i fullpackad bil. H och barnen gjorde följe med mig, så mysigt. Och imorgon är det fortfarande ledigt och vi ska ha, förhoppningsvis, strandhäng med M och hennes familj och jag ska få ha mostermys med V... Så imorgon är det logistik på hög nivå som gäller för att få alla barn på samma plats utan att det tar halva dan. Har ju inte så mycket mer plats än två bilstolar i min bil, så jag får köra H och barnen först och sen hämta upp V. Men allt går bara man vill =0)

Ikväll hann jag med lite träning också. Styrka blev det. Först ett kort easy linepass och sen ett långt body pump-pass. Härligt men det känns i musklerna och speciellt armarna. Vågar inte lasta på för mycket eftersom jag har en överansträngning sen tidigare, vi får bygga upp sakta men säkert.

Sov gott alla söta... KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar