torsdag 9 juni 2011

Blöta höftsvängningar

Så kom då det efterlängtade regnet, jo det behövdes för det har varit en tryckande värme senaste dagarna, så det behövdes rensas upp i luften. Men jag förstår inte varför det skulle vänta ända tills fem-tiden?! Lagom till det är dags att sätta sig på cykeln så regnar det rejält och jag skulle inte direkt hem utan ut till gymmet. Och det blev gymmet och en timmes underbar ZUMBA...har ni inte testat så gör det. Det är så himla roligt och framförallt svettigt. Under tiden passet höll på ökade regnet och det rullade in åska... mullrade ett tag så det störde musiken =0) Som tur var så var det ändå ganska varmt ute, trots regnet så jag slapp bli allt för kall på turen hem. Väl hemma blev det en varm dusch och sen lite mat, blev bara äggröra, kryddig korv och några ostskivor, jag åt nämligen en stor skål med smoothie innan passet och jag kan säga att det var rejält mättande. Åt ju en vid frukost också och jag var inte hungrig förens 13.00-13.30 så det var riktigt bra =0) Inte så tungt mellis men mättande, perfekt inför träningen.

Annars har kvällen spenderats med att dela upp Cosmopharmapaketet som jag fick idag och som jag ska leverera till mina kunder. Och sen blev det te och ny färg på naglarna... rotade fram i skåpet en riktigt fin sommarfärg Volcano red heter den från Isadora. Nu kan jag inte garantera att det är en färg som finns i sortimentet fortfarande, för det var inte precis igår jag köpte den där ;0) Men fin är den, liksom lite hallonrött med skimmer typ....

Nu är det snart natten här...så KRAMEN på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar