måndag 20 juni 2011

Sommartider, hej hej...

 

Vad har ni att bjuda på? Ska det bli en varm sommar med massa skoj, eller en blöt sommar med massa skoj? För skoj det räknar jag med att det ska bli..... När jag tänker tillbaka på förra sommaren ser jag mest ett snurr av händelser och känslor. Och kan väl lugnt påstå att alla händelser och känslor nog inte kategoriseras som bra.... Men efter regn kommer sol, eller hur är det man brukar säga ;0) och av sina misstag lär man, förhoppningsvis! Men vad jag helst vill att sommaren ska ge det kan jag inte riktigt sätta fingret på...eller jo kanske egentligen, men det är hur vägen dit ska se ut som är det oklara. Men jag har en skön känsla i kroppen och hoppas att den ska hålla i sig hela sommaren och framförallt hela långa hösten och vintern. 
Se till att ta hand om dig själv, annars kan du inte ta hand om någon annan!
Xante
Disk
Blommor
SKRATT
Soluppgång
Värme

En känsla av välbehag sprider sig sakta genom kroppen och ett leende växer fram.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar