söndag 19 juni 2011

Nu jävlar....

Fick ett litet bryt på hur det ser ut i min lägenhet och gav J en utmaning...

Nu är det ju så att vi har ungefär ett år kvar till 30 och det vore väl attans om man då inte kan hålla ordning och ha ett hem som är trevligt att vara i och så man slipper få panik så fort nån ringer på dörr´n eller "råkar" följa med hem och det ser ut som kriget... Nej, skärpning nu brudar. Så utmaningen är helt enkelt att se till att vi fram till 30 har ett hem som inte förfaller med saker som ligger och dräller på fel ställe, och att det håller sig så. För så svårt är det ju verkligen inte att orka lägga sakerna på rätt plats från början!!! Och genom att hålla ordning från början får man ju mer tid över till annat.
Tyckte denna bilden var så bra, även om det egentligen var motsatt budskap ;0)

Så nu ska jag fortsätt med att lägga undan alla scrap-grejer i en låda istället för en påse på golvet i sovrummet... och sen ska jag bestämma mig för var jag ska ha tavellisterna, så jag kan be om hjälp och fp dom uppsatta. 
Det är nu det gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar