onsdag 29 juni 2011

Som en ballong

men tyvärr är det inte svävandes utan uppblåst som en.... Har haft en uppblåst mage hela dagen och en allt annat än skön halsbränna =0/ Fick bli iväg och köpa novalucol, eftersom de var slut både i väskan och på jobbet. Blev lite bättre av det och sen ganska snäll mat nu i kväll. Plus att jag kom på att jag kanske druckit lite dåligt ett par dagar, får se om det hjälper och att jag blir av med min uppspända, gravidliknande mage tills imorgon, när jag ska  sola runt i bikini hela dagen. =0) Vi ska nämligen ha nätverksdag imorgon på Vattenlandet i Sunne, först sol och bad och sen mat och diskussioner/föreläsning. Ska bli riktigt skoj att träffa alla igen. Och sen på fredag morgon, ambitionen är att komma iväg tidigt, styr jag bilen till Göteborg. <3 Ska nu njuta av lite ledighet ända fram till och med tisdag...


Nu tror jag att jag ska ta en tur i min nystädade bil, ska ju ha 3 passagerare med mig hem från Göteborg, så det var liksom dags nu. Undra om jag kan hitta nån som vill följa med på en liten glasstur?!


KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar