lördag 5 mars 2011

Andra Chansen

Vilken underbar dag jag haft ute i solen med MoP och Mosters Gull.... Snöbollskrig, skidåkning och solning i snöhögen. Snöbollskriget slutade lite abrupt när jag lyckades med det fina att sätta en snöboll i nyllet på V. Oooppss! Inte jättepopulärt med snö innanför kragen, men det glada humöret var ganska snabbt tillbaka. =0)




En tur på längdskidor blev det också, första för vintern, skamligt nog, med tanke på förutsättningarna. 


Kvällen spenderas i soffan med "Mello" ~ ja det är visst så det heter numera. Lite hippare och internetaktigt antagligen ;0P Till detta avnjöts en supergod middag och riktigt mätt blev jag. Det är väl tur det, för jag råkar ha en godisskål kvar sen förra helgen... och det är ju egentligen inte ens gott godis, men nog skjutsingen är man i och äter av det. Visst det finns nog en och annan god lakritsbit förstås... 

Baconlindadkycklingfilé fylld med mozzarellaost, paprikaflagor och basilika.
Serverat med Guacamole och sallad. 



Kycklingen fylldes och kryddades, stektes i stekpanna, för att få lite färg och sen lindades bacon runt och sen in i ugnen i ca 30-45minuter. 


Creme fraiché, avokado, vitlök, chili, citron, sv. peppar och salt.
Gegga ihop och njuuuut!


Nu hoppas jag att rätt låt röstas fram till slutfinalen nästa vecka... Det tar att en himla tid det där med att bestämma vem och vilken sång som är den bästa, om det nu ens blir den bästa som slutligen vinner!? Tycker dock att det finns några riktigt bra låtar... Bland andra underbara Pernilla Andersson med Desperado...

Avslutar med denna underbara vårbild som jag tog idag.   Kramen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar