söndag 6 mars 2011

Kort natt och Vasaloppssöndag

Zzzzz.... är förvånandsvärt pigg efter bara 3 timmar sömn. Var ute och körde bil inatt, tur och retur till Karlstad och var hemma 3.30 ungefär. Tyvärr hade John Blund redan flugit förbi och det var svårt att slummra in. Läste en stund och sen blev det en stunds vrid och vänd innan jag tillslut somnade någon gång runt 4.30-5.00 och lite tokig som jag är var klockan ställd på ringning klockan 7.30 eftersom det är vasaloppet idag. Så nu har jag tagit mitt varma, goa täcke och bäddat ner mig i soffan för att njuta lite skidåkning. 


Där gick starten!!! Fint väder och fina spår ser det ut att vara för de 15 800 (!) åkarna som stod på startlinjen. 


Ha en fin söndag, här skiner solen idag också och det ska bli en promenad i skärgår´n.


Bilden kommer från Helsingsborgs Dagblad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar