söndag 27 mars 2011

Tappad timme

Blev vin och utgång igår, oplanerat är bäst. Så kul hade vi!!! Massor av skratt, tjôt och dans, precis som det ska vara =D


Det enda jobbiga var ju att vi skulle ställa om klockan till sommartid inatt och det betyder ju en timme FRAM, så när klockan slog 2.00, blev den lika snabbt 3.00. Eftersom krogen stänger då är den ständiga frågan efterfest eller sova... först och främst stod dock mat på önskelistan, och då är det statoil som gäller.. På väg till nämnda mack stötte vi på ett gäng killar, som var i stan på fotbollsläger, ett gäng glada och mycket trevliga personer som vi fick följe med... Väl framme var vi inte ensamma om att vara hungriga, halva stan verkade ha hittat dit. Till slut var alla försedda med hamburgare, french hotdogs och annat göttit som kan behövas ;0)  Nu är det ju inte så att man blir färdig i ett naffs när man är ute så där, utan det ska väntas på folk och taxibilar och tjatas och skrattas, om vart annat. Så klockan tickade vackert på till 5.00 innan jag lämnade macken och begav mig hem till sängen. Väl hemma var minna ben som små piggelinpinnar, så det där med att somna var inte det lättaste. Dessutom fick jag några mess från J, som gjorde att jag inte riktigt visste om jag skulle somna eller kanske ge mig ut på räddningsaktion.... ögonlocken vann och trillade tillslut ihop.  Men när klockan ringde fyra timmar senare var det ungefär så här jag kände mig......


Gympa med lilla V står som vanligt på agendan på söndag förmiddag och inga undantag idag inte *GÄSP* Efter en timme hopp och studs blev det pizza och skärgårdstur (i bil) med trevligt sällskap. Eftermiddagen har bjudit på 1-årskalas och nu ska den avslutas med lite innebandy med fröken J. 


Behöver jag tala om att jag kommer somna utan problem ikväll?! Men vissa sviter får man räkna med här i livet och har man så skoj så går det ju faktiskt ganska bra =D


KRAMEN och njuta av våren som knackar på mer och mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar