fredag 18 mars 2011

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Började för en tid sen lyssna på P3 Svea, är en perfekt kanal att lyssna på på jobbet, bland annat, bra popmusik utan reklam eller prat. Me like! Och dessutom är det precis sån musik jag gillar =0) Och ibland, när jag hinner, brukar jag lägga till nya bra låtar i min spotifylista och tidigare idag var just ett sånt tillfälle. La till en låt som heter Ibland gör man rätt, ibland gör man fel med Markus Krunegård och nu sitter jag här och lyssnar på lite fler låtar med honom. Och det bästa är att gå vidare på related artists, finns högst upp till höger, och det är precis som det låter - artister som är lika eller som är liknande. Och nu har jag gått vidare från Krunegård till inte bara en "ny" bra artist. Just nu hamnade jag på Mitt Piano en tjej som sjunger på svenska. Mycket härlig musik.... så kul när man hittar nya artister och lite extra kul är det när det är svenska artister =0)  Finns så mycket bra musik i vårt avlånga land.  


Älskar att sitta i köket och lyssna på musik.... <3 


Nu blir det pizza med J. (och ja jag vet att det inte är speciellt LCHF:igt men just idag kändes det okej)


KRaMeN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar