onsdag 2 mars 2011

Välkommen in!

Så har även jag gjort som alla andra och skapat en blogg. Ett ställe där det bara handlar om MIG och MITT liv. För det är exakt vad denna blogg kommer handla om - MIG! 


Vem är då jag? 
En tjej någonstans mitt i livet som är egen företagare och träningsberoende LCHF.are =0)


Jag kommer skriva om livet som egen företagare, livet på gymmet, livet som kolhydrats-ratare och livet i största allmänhet, vill Ni så läser Ni....annars är det mest en terapi för mig själv. Och ja, jag vet att en gammal hederlig dagbok kanske skulle vara bättre, men om jag genom att lägga ut mina tankar och funderingar i den oändliga cybervärlden, kan hjälpa/inspirera/roa människor tycker jag att det är värt det.  


Så det är väl jag det och det första invigande inlägget får räknas som slut!


Kram på er och återigen Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar