tisdag 29 mars 2011

Tick tack, tick tack

Det är väldigt konstigt men jag hinner ingenting här hemma.... visst nu har jag en förmåga att vara överallt hela tiden, men jag förstår inte att det ska kunna ta så långtid att åka o handla till exempel. Man tror att  man lite snabbt ska åka iväg och fixa det, men det är alltid någonting som gör att det tar längre tid än man tänkt. Hur kan det komma sig??!! Är ju min lediga dag idag, men ändå så blir inget gjort, i alla fall inte här hemma =P  I övrigt har jag hunnit med en oerhört intressant kurs om fötterna med Stig och efter det var jag barnvakt medans M var på massage. Passade på att gå igenom de övningar jag plockat fram till kvällens Easy Line-pass. Så mycket träning blev det inte, så det tänkte jag att jag skulle hinna med innan passet. =0)


Sen skulle jag handla, hämta paket o lämna på jobbet och sen skulle syrran ha lite mat, så tiden bara rinner iväg....


Nu ska jag fortsätta att förbereda inför kvällens pass, måste ja ha lite musik för att få fart på alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar