onsdag 9 mars 2011

Röda självständiga lockar

Idag har jag varit hårmodell för Lanza på en av salongerna i stan. Fick en knallröd färg på håret, med mörk botten. Sen klipptes det i en page med kort nacke. Jag har självfall på håret så med lite produkter och föning så var det ett rejält rött burr som kom fram =0) Frisörerna som var där blev nog lite förvånade att det döljde sig såna lockar i mitt hår.

I övrigt har dagen bjudit på jobb, i vanlig ordning... och något som verkar vara ett evighetsprojekt i vår butik är att få till möbleringen. Pust säger jag...har en del av butiken som liksom aldrig riktigt blir bra. Så till syrrans stora förtvivlan blir det titt som tätt omflyttning av grejerna. Vilket det blev även idag, men jag blev inte klar innan det var dags att bli friserad, så det är väl vad jag får roa mig med imorgon också, plus några kunder då förhoppningsvis =0)

Nu blir det te och tv innan natten, Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar