torsdag 3 mars 2011

* Suck *

Ja, lite så kan jag känna under den här tiden på året. Kallt/Blött/Grått och dessutom lågsäsong i butiksvärlden och ja, jag vet att det är likadant varje år MEN det hjälper tyvärr inte som motmedicin. Just nu får längtar jag extremt mycket efter vår och sol... tror att min soldepå på riktigt börjar ta slut. När man dessutom har ett inomhusjobb får man försöka ta vara på de få soltimmar man kan samla ihop på helgen. Som tur är blir det ju enklare ju fler soltimmar som dygnet erbjuder. Så jag hoppas verkligen att solen behagar titta fram i helgen (jag har ledig lördag och dessutom är det sportlovsuppehåll på barngympan jag har med mitt lilla systerdotter troll) Så det ska minsann njutas av både en och två låååånga promenader i helgen - förhoppningsvis i solsken!


Sen får vi väl hoppas att kunderna också laddar batterierna och får härliga vårkänslor när solen tittar fram och blir lite shoppingsugna, vi börjar ju få in vår- och sommarkläderna nu...  


@-)----

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar