lördag 12 mars 2011

Tanken var god

På väg hem från jobbet fick jag stanna in en nykterhetskontroll. Visa körkort och blåsa. Naturligtvis var allt okej, men trots att man vet det, vill man ju ändå verkligen höra det från polisen också. Polisen säger i alla fall att "det såg ju bra ut det där" varpå jag svarar "Vilken tur, eftersom jag kommer från jobbet!" Hmm... behöver jag tala om att det inte riktigt blev rätt syftning på den meningen?! Kom på vad jag sa och skrattade och la till, "ja, det får vi ju hoppas att det alltid är" HAHAHA.. skrattade för mig själv när jag körde därifrån. Så fel det kan bli ibland, man tycker liksom att det låter bra ända tills man sagt det.


Nu borde jag ta en promenad innan det blir schlagerkväll o tacos med goda vänner ikväll.... men solen försvann och jag hamnade i soffan...... Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar