onsdag 2 mars 2011

Först lite smygreklam

Egen företagare ja... Jag är dock inte helt ensam i mitt företag utan driver det ihop med min älskade syster J. 


Vad gör vi då?? Jo, vi har en fin liten barnbutik, dels en fysisk butik mitt i centrum och dels en webbutik. Vi öppnade den fysiska butiken i oktober 2009 och webshoppen ungefär ett halvår senare. Den har dock gjorts om lite nu i vinter och är väl äntligen en "butik" vi trivs med.


Vi säljer det mesta man kan tänkas behöva till de små liven: Barnvagnar, kläder, babytillbehör, leksaker, presenter till dop, kalas, jul...eller när det nu kan tänkas behövas en present =0)


Vi har som sagt "bara" funnits i lite drygt ett år så vi är fortfarande i uppbyggnadsfasen och arbetar ständigt med att utveckla vår butik och vårt sortiment. Ibland kan det kännas lite segt när det kommer till att få in nya märken eller för den delen fasa ut märken som inte funkat. Men tålamod är nog företagarens bästa vän och vi hoppas att såväl våra kunder som vi själva ska kunna hålla humöret och tålamodet uppe och att vi ska kunna utveckla vår lilla butik.


Nu kommer svaret snart på det som jag hoppas att alla undrar över.... VAR/VILKEN adress?? 


www.litenstor.se - Barnbutiken med kvalité och personlig service!


eller om ni har vägarna förbi Kristinehamn så finns vi i Lyrans affärshus.


Kramen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar